Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(129)
Katalog zbiorów
(109)
Forma i typ
E-booki
(129)
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Nuty
(1)
Dostępność
dostępne
(93)
nieokreślona
(13)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(24)
Oddział dla Dzieci
(5)
Filia w Rudziczce
(1)
Filia w Łące Prudnickiej
(1)
Dział Pedagogiczny
(34)
Czytelnia dla Dorosłych
(48)
Autor
Gajdzica Zenon
(5)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(5)
Chybicka Aneta
(4)
Cytowska Beata
(4)
Gajda Janusz
(4)
Grzybowski Przemysław Paweł
(4)
Lichtenberg-Kokoszka Emilia
(4)
Murzyn Andrzej
(4)
Dzierżanowski Jerzy
(3)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(3)
Janiuk Ewa
(3)
Kierczak Urszula
(3)
Konieczna Ewelina J
(3)
Stasica Jadwiga
(3)
Winczura Barbara
(3)
Śliwerski Bogusław
(3)
Antoszewska Beata
(2)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(2)
Bernasiewicz Maciej
(2)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Czelakowska Danuta
(2)
Dyrda Beata
(2)
Franczyk Anna
(2)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(2)
Gunia Grażyna
(2)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(2)
Głażewski Michał
(2)
Jaworska Anetta
(2)
Jaworska-Witkowska Monika
(2)
Kosiorek Małgorzata
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Maciejewska Joanna
(2)
Madejski Eligiusz
(2)
Melosik Zbyszko (1956- )
(2)
Miksza Małgorzata (1957- )
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Olszówka Piotr (1970- )
(2)
Przybyliński Sławomir (1977- )
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Skałbania Barbara
(2)
Starzomska Małgorzata
(2)
Węglarz Józef
(2)
Łaba Agnieszka
(2)
Łobocki Mieczysław
(2)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(2)
Świrko-Pilipczuk Janina
(2)
Adamczyk Monika D
(1)
Adamska-Staroń Monika
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Banasiewicz-Tenerowicz Aleksandra
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Bieluga Krystyna
(1)
Bochno Ewa
(1)
Borowska-Beszta Beata
(1)
Budniak Alina
(1)
Bąkowicz Katarzyna
(1)
Błażek Magdalena
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Cabalski Marian
(1)
Carlgren Frans
(1)
Chmielewska-Długosz Agnieszka
(1)
Chomczyńska-Rubacha Mariola
(1)
Chęciek Mieczysław
(1)
Czajkowska Małgorzata
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Dembiński Andrzej
(1)
Dernowska doktor Urszula
(1)
Domeradzka-Kowalkowska Joanna
(1)
Drała Dorota
(1)
Drozdowicz Jarema
(1)
Dudak Anna
(1)
Dudek Jolanta
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dudzikowa Maria (1938- )
(1)
Dziwisz Paweł
(1)
Dąbrowska-Jabłońska Iwona
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Falcman Daniel (1984- )
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Frania Monika
(1)
Fudali Robert
(1)
Gierlich Regina
(1)
Giroux Henry A. (1943- )
(1)
Gmerek Tomasz
(1)
Gofron Andrzej
(1)
Grabowska Alicja
(1)
Grochalska Monika
(1)
Grulkowski Bronisław
(1)
Grzegorz Całek
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Góral-Półrola Jolanta
(1)
Hajduk Edward
(1)
Hoffmann Beata
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Janczewski Michał
(1)
Jodłowska Bogusława
(1)
Jąder Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(99)
2000 - 2009
(125)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(238)
Język
polski
(235)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10)
Muzyka francuska
(1)
Muzyka polska
(1)
Temat
Pedagogika
(20)
Wychowanie
(16)
Edukacja
(12)
Dziecko
(10)
Rodzina
(10)
Nauczanie
(9)
Kształcenie
(8)
Młodzież
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Polska
(5)
Psychologia
(5)
Socjalizacja
(5)
Szkoła
(5)
Twórczość
(5)
Więźniowie
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Badania pedagogiczne
(4)
Biblioterapia
(4)
Filozofia
(4)
Kultura
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciel
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Pedagogika penitencjarna
(4)
Pedagogika resocjalizacyjna
(4)
Socjologia
(4)
Arteterapia
(3)
Dziecko chore
(3)
Integracja społeczna
(3)
Metodologia
(3)
Metodologia badań pedagogicznych
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Pedagogika alternatywna
(3)
Podręcznik akademicki
(3)
Praca
(3)
Resocjalizacja
(3)
Rodzice
(3)
Socjologia edukacji
(3)
Społeczeństwo
(3)
Szkolnictwo
(3)
Teoria wychowania
(3)
Terapia
(3)
Uczeń
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
19
(2)
Adopcja
(2)
Ankieta
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Antypedagogika
(2)
Autyzm
(2)
Badania
(2)
Ciąża
(2)
Dydaktyka
(2)
Dzieci
(2)
Edukacja medialna
(2)
Edukacja przedszkolna
(2)
Edukacja wczesnoszkolna
(2)
Etyka
(2)
Innowacja pedagogiczna
(2)
Internet
(2)
Jakość życia
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kształcenie specjalne
(2)
Literatura
(2)
Media
(2)
Moralność
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Niepowodzenie szkolne
(2)
Osobowość
(2)
Oświata
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Uczucia
(2)
Upośledzenie umysłowe
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Wychowanie szkolne
(2)
Wychowawca
(2)
"Sztuka i Naród"
(1)
1944
(1)
1990
(1)
Agresja
(1)
Agresywność
(1)
Aksjologia
(1)
Aktywność ruchowa
(1)
Alkoholizm
(1)
Analiza dokumentów
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Austria
(1)
Autorytet
(1)
Awangarda Krakowska
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bajka
(1)
Bajkoterapia
(1)
Bernstein Basil (1924-2000)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Włochy
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Muzyka dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręcznik
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla pedagogów
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Śpiewniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Psychologia
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
238 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja jest pokłosiem spotkania zarządu AIUTA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Uniwersytetów Trzeciego Wiieku i towarzyszącej mu międzynarodowej konferencji, zorganizowanej z inicjatywy Małgorzaty Stanowskiej, członka zarządu AIUTA i dyrektora Lubelskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku, wrzesień 2015, Lublin.
Mówią, że starość nie radość. Może i maja rację, a może po prostu nie znają teorii, nakazujących traktować wiek podeszły jako nowy okres rozwojowy, o odmiennych możliwościach i innych niż dotychczas zadaniach. Niewątpliwym atutem starości jest mądrość, ujmowana jako suma życiowych doświadczeń. Niech nikt więc nie myli idei uniwersytetu trzeciego wieku z pomysłem, by sadzać seniorów w szkolnej ławie! Edukację należy tu rozumieć nie jako budowanie pewnego zasobu wiedzy i wyposażanie w zestaw społecznie pożądanych umiejętności, lecz raczej jako poszerzanie i aktualizowanie wiedzy/umiejętności już posiadanych. Tym samym uniwersytety te stają się miejsce wymiany doświadczeń z młodszą generacją, walnie przyczyniając się do integracji międzypokoleniowej. Starość. Między tradycją a współczesnością stanowi pewnego rodzaju relację, będąc zbiorem artykułów i referatów wygłoszonych podczas międzynarodowej konferencji, jaka odbyła się we wrześniu 2015 r. w Lublinie, wieńcząc spotkanie członków zarządu AIUTA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Uniwersytetów Trzeciego Wieku (Association Internationale des Universités du Troisième Âge). Zbiór prezentowanych czytelnikowi tekstów został podzielony na cztery bloki tematyczne: Starość jako potencjał, Edukacja w okresie późnej dorosłości – teoria i praktyka, Uniwersytety trzeciego wieku w świecie, Uniwersytety trzeciego wieku – doświadczenia polskie. Takie ukierunkowanie tematyczne pozwala połączyć w jednym tomie wielopłaszczyznową refleksję teoretyczną nad starością z analizą konkretnych rozwiązań praktycznych, stosowanych w różnych zakątkach świata. Także i polski czytelnik z pewnością odnajdzie tu odpowiedzi na wiele z nurtujących go pytań. źródło opisu: http://impulsoficyna.com.pl/nowosci/starosc-miedzy...(?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-612.67 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej książki jest ukazanie specyfiki przeżyć i doświadczeń rodzinnych osób, które przyjęły do rodziny adopcyjnej lub zastępczej niepełnosprawne dziecko, jak również znaczeń, jakie badani przypisują swoim doświadczeniom. Aby tego dokonać, autorki z zastosowaniem strategii jakościowej poddały badaniom 20 rodzin adopcyjnych i zastępczych, które wychowują dziecko z niepełnosprawnością. Analizę badań poprzedzono prezentacją opracowań naukowych na temat socjalizacji dziecka w rodzinie, aktualnych rozwiązań w zakresie sprawowania opieki zastępczej w Polsce i sytuacji rodzin (także adopcyjnych i zastępczych) z dzieckiem niepełnosprawnym. Książkę Rodziny adopcyjne i zastępcze z dzieckiem z niepełnosprawnością adresujemy do pedagogów, nauczycieli, pracowników socjalnych, osób zatrudnionych w ośrodkach adopcyjno-opiekuńczych, centrach pomocy rodzinie i innych instytucjach, którzy w swojej pracy stykają się z rodzinami adopcyjnymi i zastępczymi, jak również studentów kierunków pedagogicznych i wszystkich zainteresowanych problematyką opieki zastępczej i niepełnosprawności. Wyrażamy nadzieję, że szczególną grupą odbiorców tej monografii będą rodzice adopcyjni i zastępczy wychowujący dzieci z różnego rodzaju i stopnia zaburzeniami, a także osoby rozważające zostanie takim rodzicami. Naszym celem jest pokazanie doświadczeń rodziców, którzy przyjęli do swojej rodziny dziecko z niepełnosprawnością w sposób jak najbardziej całościowy, ze zwróceniem uwagi zarówno na wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć rodzice, jak i różne pozytywne aspekty z takim rodzicielstwem związane. W książce starałyśmy się stosować – podobnie jak w jej tytule – termin opisowy „dziecko z niepełnosprawnością”. Stoimy na stanowisku, że jest on najbardziej odpowiedni, ponieważ akcentuje, że niepełnosprawność jest tylko jedną z wielu cech, które dane dziecko posiada. Ze względu na ograniczenia językowe nie zawsze taka poprawność się udawała. Jednak chcemy podkreślić, że pod każdym sformułowaniem typu „dziecko/dzieci niepełnosprawne” kryje się wyżej opisany podtekst. Autorzy źródło opisu: http://impulsoficyna.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-364.782.4(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Edukacja dla przedsiębiorczości. Z teorii i praktyki kształcenia nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych ukazuje szerszy kontekst realizacji tego rodzaju edukacji z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Może więc uzupełnić wspomnianą lukę. Włączenie się w dyskurs i podjęcie próby odpowiedzi na pytanie, jak edukować studentów - przyszłych nauczycieli w toku studiów, aby efektywnie przygotowywali dzieci w tym temacie, zrodziły konieczność rozpoznania, jak robią to inni. Sięgnięto do wzorców międzynarodowych, szczególnie fińskich. Finlandia od lat znajduje się na szczycie rankingów innowacyjności. Jest to efekt realizowanej konsekwentnie od 2004 roku strategii budowania przedsiębiorczej postawy Finów. W tym kraju nie tylko mówi się o potrzebie edukacji dla przedsiębiorczości, lecz także z powodzeniem prowadzi się ją na wszystkich etapach kształcenia, od edukacji małego dziecka po kształcenie uniwersyteckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-373.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Propozycje inscenizacji na cały rok szkolny dla nauczycieli i uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, m.in.: koniec roku szkolnego, 1 września, Dzień Nauczyciela, 11 listopada, Mikołajki, Nowy Rok, Studniówka, Walentynki, Międzynarodowy Dzień Teatru, Dzień Ziemi, Konstytucja 3 maja, Dzień Matki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.214 PD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja Wiesławy Rutkowskiej-Dydyny zasługuje na uznanie jako pożądane narzędzie wspierania rodziny i szkoły w doskonaleniu kompetencji potrzebnych do skutecznego wychowania dzieci i młodzieży, w tym z ADHD, niepełnosprawnością intelektualną. Autorka (mama dorosłych synów, przez wiele lat pedagog szkolna, trenerka, prowadząca warsztaty dla rodziców), bazując na wiedzy i osobistym (imponującym) doświadczeniu, skupia uwagę na psychospołecznych czynnikach wychowania rodzinnego, przy czym docenia rolę jakości więzi społecznych i emocjonalnych również w praktyce szkolnej. […] w atmosferze dialogu, w ciepły, a zarazem rzeczowy sposób, w formie swoistego podręcznika - „pedagogicznego programu” prezentuje rodzicom i wychowawcom bogaty materiał do refleksji. […] Wiesława Rutkowska-Dydyna podkreśla znaczenie świadomości wychowawczej, ukazuje i wyjaśnia przyczyny rodzące opór dziecka. Przedstawia całą gamę pomysłów i rozwiązań, które mogą się okazać pomocne w zrozumieniu dziecka i naprawie relacji z nim. Ostrzega przed powielaniem starych, utartych schematów. Pomaga analizować powody niskiej skuteczności podejmowanych działań wychowawczych. W dialogu upatruje możliwość budowania kultury pedagogicznej. Przekonuje Czytelnika, że nauka skutecznego porozumiewania się z dziećmi i młodzieżą jest niezwykle istotnym elementem, warunkującym efektywność wychowawczą. [Z recenzji dr Renaty Biernat, adiunkt w SWPW w Płocku]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-37.018.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej pracy Autor poddał analizie resocjalizację poszkodowanych w rozumieniu oddziaływań wychowawczych, które w kontekście więziennictwa nazywane są resocjalizacją penitencjarną. Głównym celem przedstawianych badań w polecanej publikacji jest rozpoznanie uczestnictwa w resocjalizacji penitencjarnej skazanych mających status osób poszkodowanych. Resocjalizacja rozpatrywana jest tu w kontekście wybranych oddziaływań resocjalizacyjnych (penitencjarnych), tj. zajęć kulturalno-oświatowych i sportowych (KOiS), edukacyjnych i pracy, a także elementów resocjalizująco znaczących, tj. bezpośredniego oddziaływania wychowawcy (kontaktu z nim), kontaktu z rodziną oraz aktywności religijnej. Elementy te są istotne w kontekście oddziaływań penitencjarnych, w tym resocjalizacyjnych, które stanowią istotny element w kształtowaniu prospołecznych postaw skazanych. Ponadto w części empirycznej Autor zawarł charakterystykę przyczyn otrzymania statusu osoby poszkodowanej, relacje zbiorowości poszkodowanych z osadzonymi grypsującymi i niegrypsującymi oraz relacjami, jakie zachodzą między samymi chronionymi. Niezbędne okazało się również zbadanie subiektywnego poczucia zagrożenia, jakie występuje u poszkodowanych, albowiem emocje te mogą utrudniać lub uniemożliwiać racjonalne funkcjonowanie. Tematyka ta wykracza poza problemy szczegółowe, jednak część ta jest niezbędna dla przedstawienia klarowniejszego obrazu poszkodowanych (tzn. chronionych). Całość pracy zamyka zakończenie wraz z wnioskami zawierającymi propozycje dla praktyki penitencjarnej. Podjęty cel badań w założeniu umożliwić ma uzyskanie pełniejszego obrazu osób poszkodowanych w polskich zakładach karnych oraz ich specyficznej sytuacji psychospołecznej. Szczegółowa charakterystyka chronionych, jak również badania nad wybranymi aspektami ich resocjalizacji ukazać mają rzeczywisty obraz problemu degradacji więziennej. Przedstawiane badania przyczynić się więc mogą w konsekwencji do opracowania nowych, skuteczniejszych metod resocjalizacyjnych w pracy z poszkodowanymi. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-343/344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 PD (1 egz.)
Książka
Nuty
CD
W koszyku
Na głos i fortepian - Słowa także poza tekstem muzycznym.
Piosenki dla dzieci. Wybór i opracowanie Katarzyna Zachwatowicz-JasieńskaŚpiewnik zawiera wybór 51 popularnych piosenek, wraz z zapisem nutowym oraz kolorowymi ilustracjami Kazimierza Wiśniaka. Wśród zaproponowanych piosenek możemy znaleźć m.in. Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie, Krakowiaczek jeden, Bajka iskierki, Mam chusteczkę haftowaną. Znajdźmy chwilę czasu, zajrzyjmy do śpiewnika i zaśpiewajmy z naszymi dziećmi piosenki, które śpiewali nasi dziadkowie, kiedy byli mali. Źródło opisu: Impuls, 2008
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 784.67 PD (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podano błędny rok wydania. Prawidłowy to 2021.
Publikacja ma za zadanie uzupełnić literaturę podejmującą tematykę dotyczącą roli rodziny i jej znaczenia w formowaniu młodych pokoleń, a także przybliży mechanizmy funkcjonowania dzieci i młodzieży wywodzących się z dysfunkcyjnych systemów rodzinnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-376-058.53 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Moc jest w nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i ich rodziców" powstała, aby pomóc rodzicom, nauczycielom, a także terapeutom w rozmowie z dziećmi na temat nękających ich trudności. Bajka terapeutyczna może być dobrym początkiem konwersacji, zastanowienia się, jak można poradzić sobie z danym problemem, ale także pomóc opiekunom w dostrzeżeniu dziecięcych trudności. Mimo że żyjemy z dziećmi razem w jednej rzeczywistości, czasem trudno nam pochylić się nad ich problemami, wydaje nam się, iż są to błahostki. Kamila Zdanowicz-Kucharczyk razem z autorkami bajek chcą zwrócić uwagę czytelnika w stronę dziecięcego świata oraz przekonać go, że sam może zostać bajkoterapeutą swojego dziecka. Dowodem na to są zawarte w tej książce bajki, które zostały napisane pod kierunkiem autorki przez nauczycielki, a przede wszystkim przez mamy kochające swoje dzieci.[empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-616-08 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-376-058.53 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-37.013.82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-37.091.3 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-37.091.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Pedagogiczny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C 035764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 036634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-616.896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-373.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Pedagogiczny
Brak informacji o dostępności: sygn. M 036205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-37.013.82 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej